perjantai 2. tammikuuta 2015

18





Oli tarkoitus päivitellä tänne kaiken näkösiä joulujuttuja, 
mutta viimeset kaks kouluviikkoa ennen joululomaa meni kuvisdiplomin parissa
 -järjettömän väsyneenä.

Täytin yli viikko sitten maanantaina vihdoinkin 18!
Lauantaina mun kummit vei mut, äidin ja Villen Piparkakkutaloon syömään
 (Se ruoka oli taivaallista!)

Ville ei edes seiso suorassa ja on silti mua pidempi yhyy


 Sunnuntaina Inka tuli meille leipomaan 
ja sitten mun toiset kummit ja mummu & pappa tuli kahville.


Vihdoinkin tää on mun!!

Oikean synttäripäiväni vietin Inkan kanssa;
Käveltiin Aulangolla ja kuvailtiin (ulkona oli niin ihana sää),
ja Inka oli varannu meille myös keilaradan.
Lopuks käytiin vielä glögillä.
Se oli ihan täydellinen päivä parhaista parhaimmassa seurassa♥︎





 





























Näitä tosi samanlaisia kuvia on ihan älyttömästi, 
koska en vaan osannu valita muutamaa,
 kaikki oli niin kivoi..


Huh, nyt vaan sitten yritän sisäistää (pikkuhiljaa) että oon oikeesti täysi-ikäinen...


P.S. Juttua joulusta ja Uudenvuoden aatosta on tulossa mahdollisimman pian!



0 kommenttia:

Lähetä kommentti