keskiviikko 19. marraskuuta 2014

33 päivää täysi-ikäisyyteen, 35 jouluun ja 85 penkkareihin

A P U A ! ! Paniikkipaniikkipaniikki.
Mun synttäreihin on lauantaina tasan kuukausi aikaa! Oon oottanu viime joulukuusta asti tätä nurkan takana häämöttävää hetkeä, mutta nyt kun se on enää yhden kuukauden päässä, en ehkä tahdokaan saavuttaa sitä maagista 18 vuoden ikää...
Kaksi Pikku Myytä
Se että mun synttärit on kuukauden päästä tarkottaa myös sitä, 
että joulukin on ihan kohta täällä.
Yleensä olisin jo tälleen marraskuussa alottanu tekeen kaikille joululahjoja, mutta tänä vuonna mulla ei oo aavistustakaan mitä pientä voisin askarrella...
viime vuosina oon tehny paljon kynttilöitä ja heijastimia, raakasuklaata ja saippuoita.
 Nyt olis kuitenkin aika keksii jotain ihan uutta! 
Ehkä netistä vois löytää jotain kivoi blogei joista löytyis vinkkejä?
Oon jouluihminen ja ootan jo innolla ensimmäistä adventtia 
ja mun kummien perinteisiä pikkujouluja! (Niin ja niitä synttäreitäkin kuitenkin vähän)
En voi kumminkaan sulkea pois sitä mun mielen sopukoilla kiljuvaa hysteeristä ääntä,
joka muistuttaa että joulun jälkeen kirjotukset ei oo enää kaukana...

Löysin tälläsii kivoi kuvii elokuulta, joit olin unohtanu laittaa tänne.
 Askartelin kesällä meidän parvekkeelle roikkuun Marimekko-kuosisia lyhtyjä.
Viime joulun "joulupalloselfie"
Ihanaa! Lauantaina saan aloittaa pikkujoulukauden ihanan ystävän kanssa!
Viikonloppua odotellessa  kuva viime joululta.
Lisäks oon alkanu jo suunnitella mun penkkari asua.
 Kellekään ei varmaan tuu yllätyksenä mikä hahmo aion olla...mutta siitä lisää sitten,
 kun tää projekti on vähän edistyny :D

Tällä hetkellä must have-mekkoja on nää kaks Marimekon ihanuutta!!
Tuon punaisen ajattelin ostaa lahjakortilla joka vanhenee joulukuun alussa, mutta kukallisen odotan toiveekkaana tulevan joulun alennusmyyntiin.



Tää oli nyt tämmönen "paniikkipostaus" siitä, kuinka aika menee 
A I V A N  L I I A N  N O P E A S T I .

P.s. Joulufiilistelyjä on varmasti tulossa lisää ;)



0 kommenttia:

Lähetä kommentti