maanantai 1. syyskuuta 2014

Last day of August









Sunnuntaina herättyäni auringon paisteeseen havahduin omituiseen ajatukseen, 
elokuun viimeinen päivä,mihin ihmeeseen tää ihana kesän ja syksyn välimuoto oikeen hävisi.
Mulla on melkein joka kuukaudelle omat juttunsa mutta tää elokuu kului lähinnä kotona läksyjen ja teen merkeissä,sateen rapistessa ikkunoihin.
Ei siis ollenkaa niin kuin olin aatellut koska syksyhän alkaa vasta syyskuusta ja saateet sen mukana.
No tän oivalluksen tajuttuani oli tottakai pakko päästä ottaan jotain "elokuukuvia" ja lähdettiinkin viel illalla Liinan kanssa yhdelle pellolle (joka oli harmi kyllä jo niitetty). 
Yleensä mä oon enemmän siel kameran takana mutta nyt jouduinkin se toiselle puolelle.
Oon niin itsekriittinen, että kun Liinan mielestä melkein kaikki otokset oli hyviä,
minä karsin niistä suurimman osan pois :D
Olin ihan nolona, tuntuu etten osaa enää edes hymyillä kameralle 
(en tiiä onks se sitten hyvä vai huono juttu :D )
ja lopulta lähdettiin karkuun pimeää ja inhottavaa meitä vainoavaa maalaiskissaa.









 Sinne meni elokuu ja nyt voi alkaa nauttia syksystä 

Syyskuu-juttuja:

1.kuuma tee & kaakao
2.villapaidat
3.The Neighbourhood-Sweater weather
4.Hai-saappaat ja sadetakki
5.metsä & puiden värikkäät lehdet
6.Habitare 2014 (en kestä jos en pääse sinne!!)
7.ystävien kanssa kokkailu
8.sadepäivät
9.hyvät kirjat
10.rennot "kotisunnuntait"
11.valokuvailu
12.musiikki
13.uusi harrastus
14.kynttilät & tunnelmavalot





0 kommenttia:

Lähetä kommentti