perjantai 30. toukokuuta 2014

Henkinen Ibiza

En tiiä, oon ehkä vähän outo,
mutta tällä hetkellä oon vaan niin onnelinen. Tuntuu tyhmältä hokee "Oon onnellinen! Oon onnellinen!" mut samaan aikaan haluun sanoo sen ääneen uudestaan ja uudestaan, koska se on totta.
Koeviikko on ohi ja tällä hetkellä en vaan haluu enkä jaksa stressata koulusta.
Nyt mun elämässä on muutakin.

Vikan kokeen jälkeen käytiin kaupassa ja ajettiin Renkoon Kanervalle.
Henkinen Ibiza. Sade ja kylmyys ei laskenu fiilistä. Tuntuu jo kesälomalta.
Musiikki ja ruokaa. Ihana seura.Ystävät
Meikattiin toisiamme,letitettiin hiuksia.
Mentiin ulos kuvaileen.
Sateessa pellon reunalla seisominen. Maisema jossa silmä lepää.





















"Sadetakkikummitus"












Tehtiin yöllä jätskiä. Juteltiin.
Aika meni liian nopeesti.
En osaa edes kuvailla kuinka hyvältä just nyt tuntuu.
Ehkä nää kuvat kertoo jotain.
Onneks ihan kohta on virallisesti kesäloma
ja sitten toivottavasti tulee tälläsii hetkii lisää.

2 kommenttia: